*Bucureşti-Parcul Cişmigiu*Bucharest-Cişmigiu Gardens*Bucarest-Parque Cişmigiu*

Festivalul Internaţional de Folclor

Festivalul International de FolclorFestivalul International de Folclor . 8Festivalul International de Folclor .5Festivalul International de Folclor . 9

Festivalul International de Folclor.2Festivalul International de Folclor. 1

Festivalul International de Folclor. 4Festivalul International de Folclor. 3

Festivalul International de Folclor . 7Festivalul International de Folclor . 6

Parcul CismigiuFestivalul International de Folclor .10

Parcul Cismigiul - ceasulCismigiu-flori

Flori de Cismigiu ;)Ceasul din parcul Cismigiu

Cismigiu   ceasCismigiu   flori

Cismigiu flori

Cismigiu - panorama

Tagged: , , , , , ,

4 thoughts on “*Bucureşti-Parcul Cişmigiu*Bucharest-Cişmigiu Gardens*Bucarest-Parque Cişmigiu*

  1. Raimi 24/07/2011 at 6:56 pm Reply

    Am avut onoarea sa vad dintre fotografii, inainte sa le pui pe blog … bravo! Si inca un BRAVO pentru designul blogului. Imi place si n-ar fi exclus sa-l folosesc si eu vreodata intr-unul din proiectele de care ma ocup. Restu’ iti mai spun via e-mail🙂

    Like

  2. irinaisacescufotografii 24/07/2011 at 7:26 pm Reply

    Multumesc, multumesc si iar multumesc🙂 !!! Ma bucur din inima ca sunt sursa de inspiratie, este un real privilegiu!

    Like

  3. Irinel 03/08/2011 at 7:25 pm Reply

    Draga mea, e o binefacere sa pot vedea fotografiile acestea cand sunt departe de casa! Imi aduci mai aproape lucruri si imagini de care mi-e foarte dor! Iar fotografiile sunt splendide!

    Like

  4. irinaisacescufotografii 03/08/2011 at 8:09 pm Reply

    Irinel draga, multumesc pentru “vizita” si aprecieri! Ma bucur din inima ca reusesc, prin fotografiile mele, sa iti alin dorul de casa.

    Like

Leave a Reply

